stan-in-kenia.reismee.nl

Warm ontvangst

Na een uitstekende vlucht met KLM naar Nairobi en een binnenlandse vlucht van Nairobi naar Mombassa exact om 0:55 uur geland op schema. Op de luchthaven werd ik opgewacht door Peter Ochiel, de oprichter van blessed Camp in Kenia via zijn Action Ministery.

Om 2 uur met de ferry uit Mombassa vertrokken. Om 4:00 uur gearriveerd bij het guesthouse en erg vriendelijk ontvangen door Leonard. Vandaag eerst lekker uitgeslapen en ontbeten. Rond een uur of 2 waren Liesbeth en Anja terug van hun werkzaamheden in blessed camp (2 Nederlandse verpleegkundige die in het ziekenhuis op blessed camp werken) en zijn we nog even door de omgeving gelopen en hebben uiteindelijk een duik genomen in een privé zwembad bij een luxe lodge aan zee. Met ca 34 graden is dit overigens geen overbodige luxe en natuurlijk geweldig dat we kostenloos gebruik mogen makenvan de faciliteiten van deze aardige lodgeeigenaren!!

Morgen ga ik naar blessed camp en rond de middag naar een nabijgelegen stadje Ukunda. Hier zijn een aantal banken en winkels en kan ik een nieuwe lokale simkaart kopen.

Ik zal jullie daarna weer veder op de hoogte brengen en wat foto'stoevoegen.

Groetjes

Stan

Toos

Wat fijn Stan dat het allemaal zo goed verloopt
En dat het zo'n aardige mensen zijn.
Hier is ook alles goed.
Heel veel liefs van Pap en Mam.
Tot hores.

Martijn

Hey Stan, geniet van je bijzondere tijd in Kenia!
Ik ga je volgen.

Groet, Martijn
PS tussen het harde werken door ook genieten van de natuur en wilde dieren.

Doingoood